[Fanda] friendly vox ještě jednou

Pavel Vlcek vlcekp1 na icloud.com
Sobota Listopad 15 08:59:46 CET 2014

Dobrý den,
tak mi to nedalo a pustil jsem se do prohlídky Friendly voxu. Dle
instrukcí jsem jej nainstaloval, vypnul odečítač a rozhlédl se, co
portál nabízí. Kromě mailu jsem zkusil všechno. Jen škoda, že se nedá
dopsat na jejich technickou podporu a ani navštívit stránky
www.turboconsult.cz, měl bych na ně pár dotazů. Sám osobně vidím využití
tohoto portálu opravdu pro ne technicky zdatné, ale třeba i pro seniory,
kteří si chtějí přečíst noviny, napsat pár mailů a pustit si rádio.
Škoda jen, že novinky.cz a idnes.cz napsaly článek tak, jak ho napsaly,
nicméně po delším testování tam potenciál nějaký opravdu vidím, ale je
také pravda, že leccos ještě není dotažené a leccos ještě nefunguje a u
některých funkcí chybí nápovědné texty a jiné zase selhávají, například
právě funkce technické podpory, kdy nedojde k odeslání formuláře a
orientace v textových polích není úplně vhodná z mého pohledu.
Mějte hezkou sobotu,
Pavel Vlček