[Fanda] FriendlyVox - nový portál pro nevidomé - zkoušel to někdo?

Soňa Fialová sfialova na centrum.cz
Sobota Listopad 15 06:36:14 CET 2014

Zdravím,
nerada bych projekt hned přímo odsuzovala, neboť jsem ho nevyzkoušela a
asi ani nevyzkouším, takže bych příliš hodnotit neměla. Pravda je, že
pro mě osobně je zbytečný stejně jako pro ty, kteří se zde vyjádřili,
ale vím o lidech, kteří výpočetní technice nevládnou a ani vládnout
příliš nechtějí z nějakých obav nebo nejsou technicky založení a právě
těm by takový projekt mohl dost zjednodušit práci na počítači a přístup
k informacím. Jestli tomu tak bude nebo ne, to ukáže až čas, ale myslím
si, že není jistě na škodu, že taková možnost volby bude.
Ona je i velká škoda, že se třeba i více nepropaguje projekt Free
Asistent, na němž se podílí Laco Csepi ,který by rovněž mohl podle mého
názoru posloužit pro takovou skupinu lidí.
Nedivím se, že se zde zdvihla taková vlna nevole a kritiky, protože ten
článek je opravdu velmi nešťastně napsaný a podle něho opravdu vypadáme
my nevidomý jako neschopní práce na počítači, a to my rozhodně nejsme.
Vždyť je mezi náma spousta neuvěřitelných šikulek, kteří si poradí i s
problémy ve fázi správy systému.
Přeji všem členům pohodovou a ničím nepříjemným nerušenou sobotu.
Soňka