[Fanda] Starsi utility - Nirsoft

Vítek tapin na wo.cz
Pátek Listopad 14 11:34:49 CET 2014

Zdravím,

Kvůli označování a blokování webu nirsoft.net Googlem jako potencionální
hrozby trojánků byl autor nucen z password security tools odstranit funkci
exportu dat do souboru. Tragédie, naprosto stěžejní funkce v rámci command
lajny! Zpráva viz
http://blog.nirsoft.net/2014/09/22/command-line-options-removed-from-the-official-release-of-my-password-recovery-tools/
Potíž je, že mám hodně starší utilitky, které třeba nechodí s novým IE,
Firefoxem řady 30 apod. navíc na 64-bit Windows. Nevíte někdo prosím, zda
existuje nějaké úložiště, kde by starší verze měli pěkně uložené? Jednoduše
bych si vybral verzi těsně před touto změnou u požadovaných utilitek.
Zkoušel jsem zběsile Googlit a lovit např. oldapps.com, a další, ale nic
jsem v tomto směru nevylovil, kdy u Nirsoftu nevím vůbec, zda něco takového
vůbec existuje. U aplikací typu Skype apod. by se nějaké hyppo.com či jak
se to jmenuje asi chytil, ale u těchto malinkých utilitek, nevím nevím.
Obracím se zde jako na poslední možnost rady či pomoci popř. zda někdo
nevlastníte nějaký starší Nirsoft launcher balíček před 17. zářím 2014.

Děkuju moc
Vítek