[Fanda] FriendlyVox - nový portál pro nevidomé - zkoušel to někdo?

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pátek Listopad 14 11:11:04 CET 2014

Ahoj, Fandové.
po nějakých peripetiích se mi podařilo přiinstalovat do Chrome rozšříení a
zprovoznit to.
Není to k utišení.
Když to z něčeho odchází, tak to říká: Slyšeli jste - stačí dodat jen slovo
boží.
Objevil jsem, jak v nastavení zobrazit to, co se ukazuje na defaultním
pozadí, jen díky tomu se mi podařilo objevit potvrzovací tlačítko pro
testovacího přihlášení do mailu.
Kdyby to alspoň fungovalo v mobilu nebo na tabletu - zkoušel jsem v
Samsungu S4 mini, ale bohužel ne ...
Miloš