[Fanda] Googlegroups

Zuzana Rojikova - Konferencny E-mail rojikovazuzana na gmail.com
Pátek Listopad 14 09:46:07 CET 2014

Zdravím,

mam otazku pre moderatorov a spravcov googlegroups. Spravujem jednu skupinu
a posledny tyzden mi dva maily hodilo do spamu. Ked som ich povolila,
prisli v poriadku. Dnes mi vsak zase prislo upozornenie, ze mam nejake
cakajuce maily na potvrdenie. Nic vsak v tom priecinku "cakajuce spravy"
nevidim.

Naposledy tam prisiel mail cely v anglictine, ale nebol nevyziadany, no
odvtedy vsetky maily s tou istou domenou hadzalo do spamu. Obidva som ich
schvalila, no dnesnemu upozorneniu v "cakajucom" priecinku nerozumiem.

Viete niekto poradit??

Zuzana

zuzanarojikova.tk
zuzanarojikova na gmail.com
rojikova.zuzana na gmail.com - konferenčný e-mail
Skype - zuzana3893

Odoslané cez Android