[Fanda] FriendlyVox - nový portál pro nevidomé - zkoušel to někdo?

Pavel Vlcek vlcekp1 na icloud.com
Čtvrtek Listopad 13 22:04:57 CET 2014

Novinky.cz z toho dělají haló, protože patří mezi vyvolené servery,
které to bude podporovat, ale nedovedu si představit, že bych to
používal. Už ta hláška, jak je hrozně obtížné pro nevidomé pracovat s
počítačem mě odrazuje.