[Fanda] FriendlyVox - nový portál pro nevidomé - zkoušel to někdo?

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Čtvrtek Listopad 13 22:02:48 CET 2014

Ahoj lidi, tak jsem zkusil jít na ten web a asi po deseti sekundách jsem
se zděsil a odešel :)
Důvod? Chtějí, abych striktně používal prohlížeč Google Chrome. S
dokonale vyladěným Firefoxem pro zbytkaře se to asi bavit nebude. Škoda.
Jen se divím, že z toho novinky.cz dělají takové haló. Spousta z nás má
blogy se zajímavými články, já ho mám od roku 2008 s asi nejobsáhlejšími
odkazy vhodnými pro zrakáče, ale do novin se zajisté nedostanu, neb
občas píšu proti režimu :)

Mirek