[Fanda] FriendlyVox - nový portál pro nevidomé - zkoušel to někdo?

Pavel Vlcek vlcekp1 na icloud.com
Čtvrtek Listopad 13 21:38:30 CET 2014

Naprosto souhlasím,
nedovedu si představit, že by mě někde zaměstnali s použitím takovéhoto
systému. Já když jsem šel pracovat jsem musel umět s Windows, ovládat
internet, mail i Office.