[Fanda] FriendlyVox - nový portál pro nevidomé - zkoušel to někdo?

Pavel Vlcek vlcekp1 na icloud.com
Čtvrtek Listopad 13 21:23:20 CET 2014

zdravím,
jak mám prosím rozumět této frázi?
čtecí zařízení neumí moc reagovat na chybová hlášení,“ (J. Konečný)
Díky za vysvětlení, přiznám se totiž, že tomu vůbec nerozumím,
P. V.