[Fanda] FriendlyVox - nový portál pro nevidomé - zkoušel to někdo?

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 13 21:17:07 CET 2014

Ahoj Fandové,
protože se to týká výpočetní techniky, dávám to sem.
Před chvílí jsem si na Idnes.CZ přečetl článek o zmíněném webovém
portálu v předmětu, a sice tady:
http://zpravy.idnes.cz/novy-portal-friendly-vox-zjednodusi-zivot-ceskym-nevidomym-p5i-/domaci.aspx?c=A141113_174146_domaci_ffr
. Zatím jsem to neodzkoušel, ale z článku mi přijde, že takovéto
projekty z nás zbytečně dělají snad ještě více řekněme závislé a
nemohoucí lidi, kteří snad ani nejsou schopni naučit se ovládat odečítač
a operační systém vůbec - mně se takové snahy tedy rozhodně nelíbí.
Upřímně si myslím, že to skutečně bude mít smysl jen pro naprostého
začátečníka, který za chvíli zjistí, že jej to omezuje a portál přestane
brzy využívat.
Já bych se navíc bál úniku dat, když by jakási webová aplikace či systém
měl přistupovat k mým e-mailům někde jinde, nevím.
Martin.