[Fanda] ovládanie windows na diaľku

František Ollé frantisek.olle na netopier.sk
Čtvrtek Listopad 13 19:34:29 CET 2014

Zdravím Fandovia!
Mám tu jeden virtuálny počítač s Win98 na ktorom sa mi nedarí sfunkčniť zvuk lebo som si chcel nainštalovať iný driver a vyskúšať ho, lenže sa mi znefunkčnil zvuk a teda teraz by som potreboval s tým systémom nejako z XP komunikovať aby som zistil kde je problém. Neviete o nejakom programe ktorý by mi umožnil sa k tomu virtuálnemu počítaču pripojiť a interagovať sním aj keď tam zvuk nebeží lebo po ruke nemám nikoho vidiaceho kto by mi stým pomohol.
Prípadne ako riešite také situácie ak sa Vám znefunkční zvuk dá sa ovládať systém aj bez funkčného zvuku z iného počítača?
Braillovský riadok ak by bol rozbehaný so screenreaderom napríklad jaws tak by určite teraz pomohol, lenže zatiaľ kôli vysokej cene som si ho nezaobstaral.
Neviete koľko môže stáť taký najlacnejší braillovský riadok? Ja by som ho chcel práve na takéto situácie stačil by aj menej znakový ak sú tie lacnejšie.
Teamviever funguje na XP a zatiaľ som ho pod Win98 netestoval, ale v tomto prípade by mi nepomohol, pretože bez zrakovej kontroly by som ho tak či tak nenainštaloval.
Pod linuxom viem, že existuje SSH a že vraj ho je celkom ľahké spustiť aj bez zrakovej kontroly a potom sa už môžeme pripojiť a pracovať, ale zatial s tým skúsenosť nemám.
Za pomoc a postrehy vopred srdečne ďakujem.
S pozdravom František Ollé