[Fanda] Zesílení mobilního signálu?

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Čtvrtek Listopad 13 13:58:09 CET 2014

Zdravím, pre tento prípad by som doporučil bluetooth klávesnicu a bluetooth repráky, pričom stroj nech leží v kúte, kde je signál a klávesnicu a repráky si dajte niekam kde vám to vyhovuje a z daného miesta potom stroj ovládajte. Cena klávesnice a repráku s modrým zubom určite nebude tak vysoká, jak opakovač signálu. Ono kebyže existuje opakovač signálu so vstavanou baterkou, tak by som do neho zjavne šiel, bo na cestách-necestách je ten signál fakt nanič. Operátory sa pritom nafukujú s dostupnosťou 4g a pritom zďaleka nemajú ani 3g obzvlášť to platí, že čím ďalej na východ, tým horšie. K ovládaniu stroja ešte typ, jestvuje zariadenie, čo sa volá že Bridge, ktoré obsahuje v sebe klávesnicu a repráky s modrým zubom, videl som v nejakom Českom e-shope, no link a cenu si už nepamätám, za čo sa ospravedlňujem - Laco

Dňa 13.11.2014, o 12:21, Michal Jungmann <jungmann na braillnet.cz> napísal: