[Fanda] Zesílení mobilního signálu?

Čtvrtek Listopad 13 12:21:11 CET 2014

> protože mi jde o připojení telefonu, konkrétně Iphonu

V tom případě -- nota bene pokud patrně chcete data příjmat na stejnu
SIM kartu jako v telefonu -- jsou možnosti opravdu omezené.

Pokud na telefonu pracujete zcela bez zraku, pak se ještě nabízí
šílená možnost zaparkovat vždy telefon do držáku v rohu se signálem, a
pracovat na něm na dálku třeba přes braillský řádek s klávesnicí,
připojený po Bluetooth; zvuk lze myslím paralelně poslat do Bluetooh
sluchátek či reproduktoru. Vstupní náklady jsou sice podstatně vyšší
(např. Focus 14 Blue stojí 39900 Kč), ale řešení je zcela univerzální
a neutopíte několik tisíc do repeateru s využitím velice omezeným...

Hezký den.

Michal Jungmann