[Fanda] Zesílení mobilního signálu?

Čtvrtek Listopad 13 11:48:57 CET 2014

Dobré odpoledne,

jakým zařízením se prosím připojujete? Pokud by šlo o notebook, ke kterému
lze připojit externí USB modem, pak je IMHO nejlevnějším hardwarovým
řešením dlouhý USB kabel. :-) Modem zavěsíte do rohu se signálem a kabel si
natáhnete ke stolu s notebookem... Nový USB 3G modem stojí cca 1000 Kč, od
operátora často levněji, v bazarech či na Aukro i třeba za stovku dvě, USB
prodlužka rovněž do stovky, v aktivní verzi 400 až 500 Kč.

Hezký den.

Michal Jungmann