[Fanda] Ako vo Windowse prepinat medzi dvomi sietovymi konfiguraciami?

Čtvrtek Listopad 13 08:39:13 CET 2014

> Ešte pozerám, či viem takto meniť aj dns a bránu.

Brána se nastavuje přímo v "základním" příkazu "netsh interface ip set
address", nastavení DNS serverů je možné příkazy "netsh interface ip
set dns"  resp. "netsh interface ip add dns", blíže viz například

http://tweaks.com/windows/40339/configure-ip-address-and-dns-from-command-line/

Hezký den.

Michal Jungmann