[Fanda] Ako vo Windowse prepinat medzi dvomi sietovymi konfiguraciami?

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Čtvrtek Listopad 13 08:15:32 CET 2014

pozerám na to, vyzerá to sľubne, akurát popisy prvkov mi NVDA nečíta.
našiel som ale asi konečne aj riešenie pre príkazový riadok (anglicky)
http://www.dabci.com/Tech%20Support/changing_ip_configuration_from_the_cmd_line.htm
Ešte pozerám, či viem takto meniť aj dns a bránu.

Dňa 13. 11. 2014 o 6:56 Vojtěch Polášek napísal(a):