[Fanda] Ako vo Windowse prepinat medzi dvomi sietovymi konfiguraciami?

Michal Ondruška mi-oko na orangemail.sk
Čtvrtek Listopad 13 05:06:36 CET 2014

Nazdar Ondrej! Tento problémik sme u mňa vyriešili vytvorením
batsúborov, a kedykoľvek som zmenil miesto pripájania na net, spúšťal
som príslušný "baťák". Nevytváral som ho ja, pretože to nedokážem, ale
našiel som človeka, ktorý sa na to podujal, odskúšali sme to, a bez
problémov to šlo. Ty si, myslím, schopný tieto veci riešiť vlastnými
silami, takže to budeš mať, hádam, ešte jednoduhšie, ako ja.
Zdravím!
mišo

michal ondruška
mi-oko na or angemail.sk