[Fanda] Bylo Poskozena databaze TapinRadia

Vítek tapin na wo.cz
Čtvrtek Listopad 13 04:43:50 CET 2014

Zdravím,

Já Honzovi napsal soukromně, aby zkusil Win8 verzi, která je ve skutečnosti
pro všechny verze Windows, tak to prosím zkuste všichni, kterým to nejde,
je to kompilace v nejnovější QT 5.0.0, třeba by mohlo pomoct.
http://www.tapinradio.com/downloads/tapinradio_setup_W8.exe

Vítek