[Fanda] Bylo Poskozena databaze TapinRadia

Jan Lečbych hlecbych na seznam.cz
Středa Listopad 12 21:41:44 CET 2014

Zdravím "Pánové,
předně musím konstatovat, že ty zprávy už jsou ve skutečnosti staré a
nevím tak docela, proč se najednou po týdnech objevují. Leda že by to tu
přicházelo od moderátora. Poslední dobou mi tu Thunderbird zlobí a
odpovědi i přes nastavení odchozího serveru posílá přes jinou adresu a
pokud na to zapomenu a nepřehodím, tak dorazí odpověď z Fandy, že zpráva
čeká na schválení moderátora pro nepřihlášeného účastníka.
Jinak se osobně domnívám, že problém bude skutečně v těch 64 bitech.
Konkrétně u mne to zlobí na mých sedmičkách, jsou jedny home premium a
druhé Profi. V obou případech mám windowsí firewal vypnutý/zakázaný a
používám Eset smart security nyní v osmičkové verzi. To, že byl vypnutý
jsem už také prodělal. Je fakt, že ty věci řeším/řešil jsem s Vítkem po
soukromu. Podle Vítkových informací ovšem není na vině ani eset, neboť
se problém objevil i u lidí, kteří vůbec eseta nepoužívají. Prozatím je
to zdá se záhada. Starší TapinDownloader také nic v mém případě
nevyřešil, takže dál zůstávám u nouzového režimu se sítí.
Honza

--
Všem komu tak jako mně, vadí otravné nevyžádané telefonáty s nabídkami,
doporučuji aplikaci,