[Fanda] Zesílení mobilního signálu?

Tomáš Hromádka t.hromadka na seznam.cz
Středa Listopad 12 20:30:30 CET 2014

Zdar.
Existuje tzv. femtobuňka, což je něco jako mobilní zesilovač, ale bohužel to
nabízí jen Vodafone. Taky by se mi to hodilo, ale pro T-Mobile. Pak jsou
různé více či méně drahé gsm zesilovače, ale ty jsou většinou na bázi
připojení externí antény někam za  vokno.
Tom
----- Original Message -----
From: "Jiří Drastich" <drastich na braillnet.cz>
To: "Fanda konference" <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Wednesday, November 12, 2014 5:14 PM
Subject: [Fanda] Zesílení mobilního signálu?

    Přeji pěkný den

    ve svém telefonu používám mobilní připojení k internetu od O2. Když
přijedu na chatu, jen v jednom a to ještě velmi nepohodlném až krkolomném
místě mám v dosahu 3G jinak po zbytku místnosti EDGE a to ještě docela
špatné a vypadávající. Nějak se mi nechce krkolomně balancovat v onom místě
a tak jsem se vás chtěl poptat, jestli neexistuje nějaké hardvarové řešení.
Něco jako posilovač signálu, který bych dal do místa, kde je ten signál
slušný a odtud by ho zařízení zesílilo a posílalo dál po místnosti. Vím, že
něco takového funguje pro klasický mobilní signál, ale nevím jestli by to
zesílilo i ten signál pro mobilní internet. Pokud by jste věděli, že něco
takového existuje, tak mi prosím dejte vědět.

    Moc děkuji Jirka