[Fanda] Chyba pri kopirovani

Jiří Stejskal stejskal na braillnet.cz
Středa Listopad 12 18:42:11 CET 2014

Zdravím Peter.
Tak zrada byla opravdu ve vadném USB portu. Mohl jsem to vyzkoušet v jiném
dřív, než jsem poslal dotaz, ale alespoň když by stejná chybová hláška
vyskočila někomu dalšímu, nemusí se hned lekat, že je to vadná sběrnice,
nebo celý disk, jak o tom psali na Živě, ale i to se asi může stát.
Na dalším USB jsem 300GB překopíroval bez problémů.

JS

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of gp1
Sent: Tuesday, November 11, 2014 6:10 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Chyba pri kopirovani

Ahoj Jirko!
Skontroluj disky nejakou utilitkou, ktorá skontroluje dátovú štruktúru,
napríklad scandiskom. Pri kontrole zaškrtni obe políčka, aby sa skontroloval

aj povrch disku.
Ešte jeden detail:
Robí Ti to len na jednom USB porte, alebo na všetkých?
Mne totiž odpochodovali USB porty na prednej stene aj na doske pomerne
rýchlo.
Peter