[Fanda] Zesílení mobilního signálu?

Jiří Drastich drastich na braillnet.cz
Středa Listopad 12 17:14:15 CET 2014

    Přeji pěkný den

    ve svém telefonu používám mobilní připojení k internetu od O2. Když přijedu na chatu, jen v jednom a to ještě velmi nepohodlném až krkolomném místě mám v dosahu 3G jinak po zbytku místnosti EDGE a to ještě docela špatné a vypadávající. Nějak se mi nechce krkolomně balancovat v onom místě a tak jsem se vás chtěl poptat, jestli neexistuje nějaké hardvarové řešení. Něco jako posilovač signálu, který bych dal do místa, kde je ten signál slušný a odtud by ho zařízení zesílilo a posílalo dál po místnosti. Vím, že něco takového funguje pro klasický mobilní signál, ale nevím jestli by to zesílilo i ten signál pro mobilní internet. Pokud by jste věděli, že něco takového existuje, tak mi prosím dejte vědět.

    Moc děkuji Jirka