[Fanda] Dotaz pravdepodobne na pana Hromadku

Tomáš Hromádka t.hromadka na seznam.cz
Středa Listopad 12 11:24:21 CET 2014

Dobrý den.
Je to tak, že když si OE naindstalujete, tak se vám spouští zástupce souboru
Start OE.exe, který dělá ten problém se systémovou lištou.
Tento zástupce tedy smažte a vytvořte si zástupce na soubor msimn.exe, ten
to bude spouštět správně.
Tom
----- Original Message -----
From: "Miroslava Závodná" <miroslavazavodna na seznam.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Wednesday, November 12, 2014 11:02 AM
Subject: [Fanda] Dotaz pravdepodobne na pana Hromadku

Zdravím,
samozřejmě se nebráním ani odpovědem dalších čtenářů, ale mám dojem, že pan
Hromádka sem kdysi dával návod, jak způsobit, aby se OE pro Windows7
nezobrazoval na systémové Liště. Někam jsem to založila a tak bych moc
poprosila, kdo tento návod má, prosím, pošlete mi ho třeba na soukromo, ať
příliš nezatěžujeme. Zdraví Mirka.