[Fanda] Používáte někdo nový Avast?

Marie Hradilová h.hradilova na tiscali.cz
Pondělí Listopad 10 23:15:29 CET 2014

  Zdravím na Fandě!Nejaktuálnější Avast Free Antivirus jsem stáhla a
nainstalovala přes WinMonitor.Nebyl problém.M.Hradilová.

-----Původní zpráva-----
From: Rastislav Kiss
Sent: Monday, November 10, 2014 10:44 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Používáte někdo nový Avast?

Zdravím,
ja som im napríklad pri mojom probléme s komplikovanosťou okna pri
odhalení vírusu písal na facebook s požiadavkou aby moju správu poslali
technickej podpore lebo sa s ich stránky a celého toho systému neviem
visomáriť. Nedávno som ochranu môjho PC zveril Esetu a jeho antivírusu
smart security lebo jeho bezplatné verzie vychádzajú každý mesiac na DVD
v PC rewue. Jeho cena na rok je 30 eur a za licenciu bez zľavy na rok by
som dal 49 eur. No rozhodne treba s avastom niečo robiť lebo je pravda
že on patrí k najlepším riešeniam spomedzi bezplatných. Na smart
security som prešiel iba kôli veľmi silnej ochrane ktorú mi vie
poskitnúť. Ale ešte na jednom stroji mám avasta a pozriem na neho kde je
problém a pripojím sa ku žiadosti o napravenie chyby.
R.K.
Dňa 9.11.2014 o 14:25 Martin Beran napísal(a):
> Ahoj lidi,
> používá prosím někdo z Vás poslední verzi Avast Free AntiViru 2015?
> Nedávno jsem na ni aktualizoval a zjistil, že se z klávesnice nijak
> nedá opustit hlavní okno uživatelského rozhraní, což je docela opruz.
> Zkoušeno jak s Jawsem 14 i 15, tak s přenosnou verzí NVDA.
> Jediným řešením je restart celého PC, což je jako zabíjet mouchu kanonem.
> Psal jsem to na podporu Avastu, teď to bohužel mají tak, že se zřejmě
> člověk musí registrovat a vytvořit si u nich účet, aby mohl zadat
> požadavek, ale nepřišel mi ani e-mail s tím, že jej přijali, i když
> [...]

---
Tato zpráva neobsahuje viry ani jiný škodlivý kód - avast! Antivirus je aktivní.