[Fanda] Aktualizace Databaze stanic v TapinRadiu

Jan Lečbych lecbych na braillnet.cz
Sobota Listopad 8 15:14:08 CET 2014

Zdravím,
no, já to původně tady začal a bohužel s tím problém mám. Nejspíš to
potkává některé lidi, kteří mají win 7 na 64bitech. Jelikož tedy na to
trochu ještě vidím, tak už vícekrát jsem využil mnou nedávno objevenou
možnost, že k aktualizaci databáze přejdu s F8 při bootování do
"Nouzového režimu se sítí". V tomto stavu aktualizace normálně probíhá.
K tomuto jsem se chtěl Vítka přeptat, zda je v pořádku, že ten soubor
stahovače, co zde včera nabídnul, jako starší verzi, tak u mne má na bit
stejnou velikost jako ten původní v aktuální verzi? Je to OK?
Díky
Honza