[Fanda] Chyba pri kopirovani

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Úterý Listopad 11 21:02:48 CET 2014

Nepokúšaš sa náhodou kopírovať z disku na iné zariadenie, povedzme SD
Kartu alebo USB kľúč? Ja som takto chcel kopírovať z disku na SD kartu a
dialo sa presne toto, čo píšeš. Ak som ale súbor skopíroval na pevný
disk notebooku, všetko šlo bez problémov.

Dňa 11. 11. 2014 o 17:43 Jiří Stejskal napísal(a):pú