[Fanda] Změna nastavení odchozího serveru v thunderbirdu

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Úterý Listopad 11 21:02:45 CET 2014

Ahoj,
jdi do menu Nástroje, tam Nastavení účtu a v tom stromu se servery najeď
na Server odchozí pošty (SMTP).
Pokud máš nastaven jen jeden, stačilo by možná jen upravit název toho
starého, pokud jsou jeho ostatní parametry stejné, alespoň si to myslím.
To uděláš pod tlačítkem Upravit.
Martin.