[Fanda] Chyba pri kopirovani

gp1 gp1 na nextra.sk
Úterý Listopad 11 18:09:54 CET 2014

Ahoj Jirko!
Skontroluj disky nejakou utilitkou, ktorá skontroluje dátovú štruktúru,
napríklad scandiskom. Pri kontrole zaškrtni obe políčka, aby sa skontroloval
aj povrch disku.
Ešte jeden detail:
Robí Ti to len na jednom USB porte, alebo na všetkých?
Mne totiž odpochodovali USB porty na prednej stene aj na doske pomerne
rýchlo.
Peter

----- Pôvodná správa -----
Od: "Jiří Stejskal" <stejskal na braillnet.cz>
Komu: "Fanda" <fanda na elsa.cvut.cz>
Odoslané: 11. novembra 2014 17:43
Predmet: [Fanda] Chyba pri kopirovani

Dobrý den,
na počítači s Win7 32bit mi při kopírování z externího HDD Toshiba na HDD
Seagate v PC stále vyskakuje následující hláška:
Kopírování souboru brání neočekávaná chyba. Pokud bude stále docházet k této

chybě, můžete vyhledat řešení tohoto problému pomocí kódu chyby. Chyba
0x8007045D: Žádost nebylo možno provést z důvodu chyby zařízení I/O.
Dělá to i při kopírování jen několika malých souborů. Většinou to pár
souborů pustí, ale někdy to udělá hned u prvního. Když po zavření hlášky
zkusím soubor při kterém dojde k chybě překopírovat znovu, tak to jde, ale u
dalších se to opět sekne.
Kopírování z Toshiby na jiné PC funguje normálně.
Můžete mi prosím poradit, co se s tím dá dělat? Ten HDD má 3 roky. Díky.
Jiří Stejskal