[Fanda] Chyba pri kopirovani

Jiří Stejskal stejskal na braillnet.cz
Úterý Listopad 11 17:43:47 CET 2014

Dobrý den,
na počítači s Win7 32bit mi při kopírování z externího HDD Toshiba na HDD
Seagate v PC stále vyskakuje následující hláška:
Kopírování souboru brání neočekávaná chyba. Pokud bude stále docházet k této

chybě, můžete vyhledat řešení tohoto problému pomocí kódu chyby. Chyba
0x8007045D: Žádost nebylo možno provést z důvodu chyby zařízení I/O.
Dělá to i při kopírování jen několika malých souborů. Většinou to pár
souborů pustí, ale někdy to udělá hned u prvního. Když po zavření hlášky
zkusím soubor při kterém dojde k chybě překopírovat znovu, tak to jde, ale u
dalších se to opět sekne.
Kopírování z Toshiby na jiné PC funguje normálně.
Můžete mi prosím poradit, co se s tím dá dělat? Ten HDD má 3 roky. Díky.
Jiří Stejskal