[Fanda] Prehodene "z" a "y"

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Neděle Listopad 9 16:53:49 CET 2014

pozrel by som v ovládacích paneloch miestne a jazykové nastavenia a tam
časť klávesnica. A úplne by som odstránil všetky klávesnice okrem
slovenskej, nech sa to už nemá kam prepínať. Asi tam máš slovenskú aj
kverty aj kvertz, do toho nejakú anglickú a prepína sa to na základe
neviem čoho. Zvažoval som spraviť v Autohotkey skript, ktorý by to
riešil, ale ak je to závislé od aplikácie, tak by sa to celé len
skomplikovalo. viac nepoviem, XP tu už veru nemám.

Dňa 9. 11. 2014 o 16:40 Zuzana Rojikova - Konferencny E-mail napísal(a):