[Fanda] Používáte někdo nový Avast?

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Neděle Listopad 9 14:25:32 CET 2014

Ahoj lidi,
používá prosím někdo z Vás poslední verzi Avast Free AntiViru 2015?
Nedávno jsem na ni aktualizoval a zjistil, že se z klávesnice nijak nedá
opustit hlavní okno uživatelského rozhraní, což je docela opruz.
Zkoušeno jak s Jawsem 14 i 15, tak s přenosnou verzí NVDA.
Jediným řešením je restart celého PC, což je jako zabíjet mouchu kanonem.
Psal jsem to na podporu Avastu, teď to bohužel mají tak, že se zřejmě
člověk musí registrovat a vytvořit si u nich účet, aby mohl zadat
požadavek, ale nepřišel mi ani e-mail s tím, že jej přijali, i když jsem
to zkoušel 2x.
Původně jsem psal přímo na e-mail pro podporu Avastu, ale přišlo mi
doporučení, abych svůj dotaz zadal přes jejich web...
Jako OS mám Windows 7 32bit, tak by mě zajímalo, zda se to někomu chová
stejně.
Upřímně jsem z té stále zhoršující se přístupnosti specielně
bezpečnostních řešení docela frustrován.
Martin.