[Fanda] jak číst v textu po větách

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Sobota Listopad 8 19:06:18 CET 2014

S NVDA toto žiaľ nejde vôbec. Vo worde by som videl riešenie uroiť
makro, ktoré všetky bodky, výkryčníky a iné znamienka typické pre konce
vety nahradí tým istým znakom a koncom riadku. Kedysi som riešil čosi
podobné, a momentálne na krátenie riadkov používam mytext. Ten ale kráti
na základe počtu znakov. Mne to vyhovuje, kamarátke ale nemusí.

Dňa 7. 11. 2014 o 19:06 Radek Žalud napísal(a):