[Fanda] Aktualizace Databaze stanic v TapinRadiu

Petra Urbanová urbanova na braillnet.cz
Sobota Listopad 8 10:17:38 CET 2014

Dobrý den.

Omlouvám se, že reaguji až teď, 3 neděle jsem nebyla u počítače.
Já mám windows 7 32 bit a s aktualizací ZATÍM problém nemám, včera se mi
databáze aktualizovala v pořádku.

Hezký víkend všem přeje

Petra Urbanová

Od: "ppartyka"

Zdá se, že problém je v sedmičkách nebo osmičkách, na Win xp to asi běží
správně.

Vypadá to, jestli nenastal konflikt někdy při přidávání kanálů ... Ale já
tohle padání programu zažil na jednom počítači a vyřešil jsem to tak, že
jsem nějakou dobu neaktualizoval databázi - a světe div se, nějak se to samo
umoudřilo, najednou to načetlo databázi úplně v pořádku.

Tak mně napadá, jestli se správně dotáhne celý soubor databáze - dá se to
nějak zjistit kdy je databáze celá načtená - anebo jak tam dodat soubor
dodatečně ručně - třea by pomohlo stahnout ručně zakódovaný celý soubor a
potom teprve pustit TR.

P.P.