[Fanda] toner

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pátek Listopad 7 14:42:56 CET 2014

Dobrý den,
přiznám se, že nemám s barevnými tiskárnami moc zkušeností, ale vím, že
barevné tonery jsou určitě dražší, než ty černé. Skontrolujte, zda
netisknete černě barevnými tonery - tedy, když nemusíte, když jde o text z
Wordu a podobně. Také doporučuji možná najít firmu, která vaše tonery
repasuje, určitě to vyjde levněji než nové.
Některé testovací tiskové stránky uvádějí i počet výtisků, ale to je velmi
orientační, protože záleží na pokrytí - na obrázcích se spotřebuje více
barvy než ta textu ...
Říká se, že tonery zakopupené s novou tiskárnou bývají naplněny jen z větší
části, ale to asi Váš případ nebude.
Černý toner si nechávám repasovat v Praze na Palmovce ve firmě Služby
výpočetní techniky, ale záleží, jestli mají prášek i pro vaši tiskárnu, do
každé se dává jiný.
Miloš