[Fanda] toner

Libuše Petrašová 393 na seznam.cz
Pátek Listopad 7 13:34:08 CET 2014

  Dobrý den,

chtěla bych se zeptat na vaše zkušenosti s výdrží toneru v laserové
tiskárně. Mám tiskárnu Samsung CLX 3185 a zaváděcí toner mi vydržel cca
1,5 roku. Aniž bych výrazně více tiskla, nový toner vydržel 9 měsíců,
tedy zatím došla pouze žlutá barva, ostatní jsme v průběhu cca 2 měsíců
vyměnili též. Avizovaná výdrž toneru je tisíc stran. Tolik jsem jich
ovšem zcela určitě nevytiskla. Moje otázka tedy zní: Jak se dá prokázat
množství natištěných stran na toner, pokud bych ho chtěla reklamovat?
Existuje někde nějaké počítadlo? Nebo jak takovou situaci řešit?

Předem děkuji za rady a zkušenosti.

Přeji pěkné podzimní dny.

Libuše Petrašová