[Fanda] Nepodporuje mi zvukovka line in?

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Čtvrtek Listopad 6 16:52:46 CET 2014

No ale ty hovoríš o dvoch rôznych veciach. Line in je vstup, ktorý sa
používa, ak chcem na notebooku nahrávať niečo z externého zdroja, napr
rádio, televízia a pod. Ty ale pokiaľ viem chceš nahrávať priamo zvukk
počítača, na to ti line-in netreba.

Dňa 6. 11. 2014 o 15:48 Lukáš Kakara napísal(a):