[Fanda] Nepodporuje mi zvukovka line in?

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Čtvrtek Listopad 6 15:19:02 CET 2014

Ahoj,
skús ešte v audacity zvoliť typ zariadenia Windows wasapi.
Hmm, neviem aké vstupy sú na zoom h4, ja mám na h1 normálny 3,5 vstup na
kábe, ale možno to tam má vstup na tie väčšie, v takom prípade ti stačí
zohnať len redukciu a nahrávať priamo cez zoom.

Dňa 6. 11. 2014 o 15:06 Lukáš Kakara napísal(a):