[Fanda] Nepodporuje mi zvukovka line in?

Lukáš Kakara lukas86.kakara na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 6 15:48:30 CET 2014

No, mám nějaký samsung, ale ten jsem kupoval tak před třemi lety. je
fakt, že i osobně na alze a je možné, že jsem si toho parametru nevšiml.
Byl za čtrnáct tisíc, ale nezdálo se mi, že by měl nějakou jinou
zvukovku nebo tak.

--
Lukáš Kakara