[Fanda] Nepodporuje mi zvukovka line in?

Csaba Garai csaba.garai na gmail.com
Čtvrtek Listopad 6 15:44:15 CET 2014

Zdravím,
nevím jaký máš notebook ale většinou jsou na dnes prodávaných
noteboocích kombinované audiosdířky, tedy už jen jeden kus a ten je jak
sluchátkový, tak line in. Praktickou funkčnost jsem ale nezkoušel.
s pozdravem, Csaba

--

s pozdravem, Cs.