[Fanda] Nepodporuje mi zvukovka line in?

Lukáš Kakara lukas86.kakara na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 6 15:06:18 CET 2014

Zdravím fandové,
snad už opravdu naposledy jsem zde s tímto problémem. Nainstaloval jsem
si audacity a pracuji s ním dle návodu. Opravdu úžasný prográmek, no
když nastavím zařízení na nahrávání na stereomix realtek high definition
audio a dám er, tedy zkratku na nahrávání, říká mi to chyba zvukového
zařízení, skontrolujte nastavení nahrávacího zařízení. Prosím, co kde
ještě mám nastavit? Není možné, že prostě na sedmičkách už nejde takto
nahrávat ze zvukové karty přímo? Nebo mi zvukovka nepodporuje tento tip
nahrávání a prostě už s tím nic nenadělám a musím to vyřešit jinak?
Popřípadě, Ondrej, poprosil bych tě jen, mám Zoom H4N. Ten má linkový
vstup nad tím sluchátkovým, ale ten konektor je trochu jiný než jack 3 a
půlka. Když zapojím třiapůlku do kompu na sluchátka a pořídím takový
kabel, jehož druhý konec bych dal na ten line in na Zoomu, bude mi to
nahrávat do Zoomu? A dá se takový kabel vůbec pořídit nebo vyrobit? Asi
zajdu do Datartu přímo se Zoomem a nechám si poradit. Ach jo. Protože na
kompu line in vstup nemám. Tedy na notebooku.

--
Lukáš Kakara