[Fanda] problem na internetu

Čtvrtek Listopad 6 13:31:45 CET 2014

> a můžete mi poradit, kde je najít

Rád bych, ale nemohu -- neuvedla jste v dotazu, jaký internetový
prohlížeč používáte.

> jak poznám podezřelé?

V dotazu píšete, že reklamní odkazy obsahují slovní spojení "buzzwok"
(nebo spíše asi "buzzwords"), takže bych sledoval, zda nějaký z
doplňků se nejmenuje podobně. Nebo zakázat šmahem všechny kromě těch,
které používáte -- typicky asi třeba Adobe Flash Player ("Shockwave
Flash").

Hezký den.

Michal Jungmann