[Fanda] problem na internetu

Vítek tapin na wo.cz
Čtvrtek Listopad 6 10:52:13 CET 2014

Zdravím Lucko,

Pokud používáte Ccleaner, potom v jeho okně klikněte na Nástroje/Start, zde
dotabujte po seznamu programů spouštějících se při startu Windows na
záložky, první bude Windows, šipkou vpravo jděte na Internet Explorer,
shift+tab do seznamu, a zde na každém doplňku stiskněte kontext menu, a
zvolte Zakázat. Po doplňcích se pohybujete šipkami nahoru/dolů. Po
dokončení spusťte znovu IE, a uvidíte.

Po 100% určení škodlivého doplňku/toolbaru lze místo Zakázat zvolit Vymazat.
 To ale zatím rozhodně nedávejte, je to nenávratné, pokud nepočítám restore
point, což kvůli takové prkotině by bylo jako chytat mouchu v hangáru.

Vítek