[Fanda] Snad už poslední dodatek

Lukáš Kakara lukas86.kakara na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 6 10:24:13 CET 2014

Zdravím fandové,
tak jsem si nainstaloval audacity na nahrávání ze zvukovky. Ale jak se
dívám, nějak nemůžu vykoumat, jak se nahrává a nastavuje například
formát, kde uložit nahraný soubor nebo tak. Omlouvám se za asi základní
dotazy, no Audacity jsem nikdy nepoužíval. Může mi někdo z vás poradit,
kde najít nějaký návod nebo zkratky na ovládání? Moc děkuji. Popřípadě
program virtual audio cable, pokud s ním někdo má zkušenosti, jak
funguje? Já jen doufám, že to bude fungovat a nevím ještě, jestli nemám
starší verzi audacity. Moc děkuji a ještě jednou se omlouvám.

--
Lukáš Kakara