[Fanda] Nahrávání ze zvukovky počítače

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Středa Listopad 5 20:27:13 CET 2014

Ahoj,
priamo so zvukovky by mal vedieť nahrávať audacity, ako typ zariadenia
trreba nastaviť zariadenie označené ako loopback. Prípadne ak karta
podporuje tzv. what u hear alebo stereomix, tak treba v audacity vo
vstupných zariadeniach vybrať práve túto možnosť. Poslednou alternatívou
je použiť platený software virtual audio cable.
Dňa 5. 11. 2014 o 20:09 Lukáš Kakara napísal(a):