[Fanda] Nahrávání ze zvukovky počítače

Lukáš Kakara lukas86.kakara na seznam.cz
Středa Listopad 5 20:09:33 CET 2014

Zdravím přátelé,
chtěl bych se zeptat na takovou otázku, která je možná i triviální, ale
nevím, jak s tím naložit. Chtěl bych docílit toho, aby mi nějaký
program, který je teda i blind friendly, nahrával přímo ze zvukovky
počítače. Tedy ne z mikrofonu, ale jen to, co zní vnitřně z PC. Asi se
špatně i vyjadřuji a omlouvám se. Mám win7 32 bit a zvukovku soundmax hd
audio. Dokonce i nějaké programy mám přímo na nahrávání ze zvukovky, ale
pořád mi to hlásí nějakou chybu. Jakoby ji programy nemohli nebo neuměli
detekovat. Prosím, kde je chyba? Nebo existuje nějaký jiný a
efektivnější způsob? A ještě jeden dotázek, nevíte, jestli se dají
stahovat nebo nahrávat i streamy z iprima nebo voyo? Moc děkuji a přeji
hezký večer.

--
Lukáš Kakara