[Fanda] zvuk vo Windows otazka

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Úterý Listopad 4 23:04:45 CET 2014

Podľa mňa na kvalitu zvuku to nemá vplyv. ale ak si z nejakého dôvodu
často musíš meniť predvolené zariadenie vo windows a nechceš, aby sa
tiaplikácie podľa toho prehadzovali, je lepšie nastaviť im priamo názov
karty. Napr nedávno sa tu písalo o tzv. virtuálnych kábloch. Niekedy sa
po ich nainštalovaní prehodí predvolené zariadenie práve na niektorú z
tých virtuálnych zvukových kariet. Takže ti potom môže napr JAWS prestať
hovoriť, ak ho máš nastavený na primary sound driver.

Dňa 4. 11. 2014 o 22:50 František Ollé napísal(a):