[Fanda] Vypínanie a zapínanie obrazovky vo windovs XP

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Úterý Listopad 4 21:00:48 CET 2014

Ahoj,
sklamem ťa, ale v Xp to skrátka nejde. alebo presnešie mne sa to nijako
nedarilo docieliť. Jediné, čo šlo bolo vypnúť monitor do najbližšej
akcie, teda pohnutie myšou, alebo stlačenie klávesu. Na sedmičkách to
tiež ide len tak, že ich oklameš, že máš pripojený projektor. riešenie
by azda bolo v nejakom virtuálnom dataprojektore, ale neviem, ako niečo
také spraviť.

AjDňa 4. 11. 2014 o 10:11 Rastislav Kiss napísal(a):