[Fanda] Speech win xp

ppartyka ppartyka na chello.cz
Úterý Listopad 4 15:11:34 CET 2014

Tak ani se clickem na dálku jsme se nepohli s řešením nabouraného sapi přístupu, nicméně může mně někdo poslat z Win xp soubor

c:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Speech\sapi.cpl

Na něm když dám enter, tak mně přesně ohlásí tu chybovou hlášku. Přikládám problém tomu, že systém neumí opravit chybný nebo narušený soubor. A mimochodem: Nemá mít tento soubor spešl nastavené atributy? Třeba bude problém jen v těch atributech.

P.S. Teď nebudu za chvilku na netu, tak nebudu reagovat hned. Ale jak přijdu k poště, maily opět budu sledovat.

P.P.