[Fanda] Playlisty

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Úterý Listopad 4 13:35:17 CET 2014

Ahoj, Fandové,
rád bych se nechal poučit někým o různých druzích playlistů, o jejich
využítí do třeba Windows Media Playeru ve Windows 7 nebo 8 a nebo do
androidích mobilů tak, aby mi skladby hrály pěkně za sebou nebo jak chci.
Jakým programem - psát se mi txt nechce, i když vím, že to jde - se dají
playlisty vytvářet?
Rozumí formátu m3u i mobil?
Mám tu jakýsi jednoduchý program playmaker.exe, kde je anglicky volba
uložit playlist do každé složky, ale proč mi to nedělá? Lze uložit pouze do
centrální složky, kterou mám nastavenou. Nastavenu mám samozřejmě i root
složku, v které mám podložky s jednotlivými alby, ale nevím, jestli ve
správné struktuře - co podložka to jedno album.
Pak je tam volba buď uložit užívání ID3 tag (nevím úplně přesně, co to
znamená, podrobnosti o skladbě někde z vlastností souboru?) do názvu
playlistu nebo užívání jména složky ve jménech playlistu.
Která volba je výhodnější, použitelnější.
Možná by stačilo, kdyby do playlistu vypsal jen názvy souborů bez cest -
jako je to třeba u zvukových knih, ale on píše celé cesty k souborům, což
se mi při přenosu jinam - třeba do mobilu - nehodí.
Případně jaký software užít třeba do androidích mobilů, pokud si chci
poslechnout celé album a nechcí přitom po každé písničce dávat další stopu.
Díky za odpověď znalým za relevantní odpovědi.
Pěkný den se sluníčkem jako u nás v Praze přeje
Miloš