[Fanda] Audio na mikrofonní vstup zvukovky

Úterý Listopad 4 04:09:28 CET 2014

Dobré ráno Pavel,
nie som si presne istý, čo potrebujete, ale ak to dobre chápem, tak vaše
potreby by splnil program Virtual audio cable, ktorý po nainštalovaní do
windows vytvorí ďalšie prehrávacie zariadenie s názvom Line1. Ak si
potom toto predvolíte v prehrávaní zvuku, môžete signál z neho smerovať
ako do Skype, tak do nahrávacích programov. Viete si teda napríklad
kvalitne nahrať zvuk z internetu, alebo čohokoľvek čo sa bude aktuálne
prehrávať v počítači bez toho, aby vaša karta primárne podporovala wave
či what u hear, mixer, alebo ako sa ten vstup na drahších kartách volal.
Súčasťou toho kábla je aj aplykácia, kde si vyberiete kam má byť
smerovaný zvuk z niečoho a s akým oneskorením. Je to analógia toho, čo
je aj v sedmičkách (počúvať toto zariadenie cez). Takže si napríklad
Nvda nasmerujete do vašej normálnej zvukovej karty, v prehrávaní zvuku
predvolíte virtuálne line1 zariadenie, v programe pre odposluch
nastavíte vstup line1 a výstup na vašu normálnu zvukovú kartu a máte
odposluch toho, čo budete nahrávať, alebo posielať do skype bez toho,
aby napríklad druhá strana, či nahrávka  "počula" Nvda.
Táto vecička sa predáva za nejakých 20 eur a za tie možnosti, ktoré sňou
ide robiť určite za tie peniažky stojí:
http://software.muzychenko.net/eng/vac.htm